سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دبیرستان دخترانه نور دانش حسن اباد جرقویه علیا
نشانی:اصفهان -حسن آباد جرقویه علیا- میدان معلم تلفن 46532143-031
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

دبیرستان دخترانه نور دانش با همکاری امور تربیتی  اداره در نظر دارد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم نمایشگاهی از کتب آثار استاد مرتضی مطهری در سطح منطقه در دبیرستان نور دانش حسن اباد  برگزار نماید. در همین راستا مسابقه ای نیز از کتاب داستان راستان برگزار می شود  و به ده نفر برتر لوح تقدیر از رئیس اداره منطقه اهدا خواهد شد.)( تاریخ و نحوه ی برگزاری مسابقه متعاقبا" اعلام خواهد شد))
        به پیوست لیست کتابها و قیمت ها ارسال می گردد . متقاضیان در صورت در خواست کتب، نام کتب و هزینه آن را  به دبیرستان نور دانش و یا امور تربیتی اداره تحویل داده تا ترتیب ارسال کتب فراهم گردد /.

فایل کتب





,

          
یکشنبه 94 اردیبهشت 13 :: 11:4 صبح